DNS & multiIP hosts

Petr Simek psimek na jcu.cz
Čtvrtek Listopad 29 12:22:40 CET 2001

On Thu, 29 Nov 2001, Kilian Igor wrote:

> Kedze je to vnutorny DNS ktory nik z vonku nevidi a nie je cachovany
> len vo vnutri domeny na zalozny DNS tak by to bolo OK a zdoraznujem
> ziadne problemy by neboli s updatom, lebo primarny DNS mam vsade uvedeny
> len ten jeden.

> nie je master. Tento problem vrajze riesia cez DNS server (dal som na nich
> dotaz
> cez aky, ale doteraz mi neodpovedali). Zda sa mi, ze od DNS chcu
> nemozne. Ja som sa len chcel ubezpecit ci nahodou nieco take nie je
> mozne cez poskytnutie 2 IP adres z DNS a pouzitim nejakeho konkretneho
> [...]

V tom pripade muzete zkusit resit problem pomoci klasickeho bind-8.2.3-1
a allow-update . Tim ze pro danou domenu povolite nejakemu IP update
muzete ma pak z te IP zasilat updaty pomoci utilitky nsupdate (obsazena
v bind-utils-8.2.3-1) . Ten kdo detekuje vypadek a stara se o presmerovani
muze take 'prenastavit' dns server on-the-fly.