Mirroring serveru

Jan Kasprzak kas na informatics.muni.cz
Čtvrtek Listopad 29 19:11:56 CET 2001

David Rohleder wrote:
: Muzete zkusit VRRP. Ted jsem videl na freshmeatu nejakou novou
: implementaci: vrrpd.
:
: VRRP - Virtual Router Redundancy Protocol
: Toho Router se nelekejte, bylo to puvodne vytvoreno pro routery, aby
: si prebiraly IP adresy, da se to dobre pouzit i jinde.
:
: Akorat mozna budete muset povolit non-local bind (slo to tento tyden
: v threadu o bind), aby byl apache schopny poslouchat na adrese, kterou
: zrovna nema.

	Jo. Tohle byl presne ten duvod, proc jsem nelokalni bind() potreboval.
Nicmene heartbeat podporuje spusteni jakehokoli skriptu pri prevzeti adresy,
takze staci udelat skriptik s  /etc/rc.d/init.d/httpd reload a hotovo.

	Je treba mit dostatecne kratke timeouty na ARP anebo router,
ktery neignoruje gratuitous(sp?) ARP.

-Y.

Having your own personal custom language dialect might be tempting but it is
normally something only the lisp community do.                    (Alan Cox)