Arts demon a AC97 (via8233) u KT266 - Vyreseno

Arnost Valicek xvalicek na fi.muni.cz
Čtvrtek Listopad 29 20:17:38 CET 2001

In article <20011129072454.A14865 na prometheus.merz.cz>, "Petr Lascak"
<hwsoft na post.cz> wrote:

>   No tak si odpovim sam :-). Jedine co uspokojive funguje s Alsou je
>   vzorkovaci frekvence 48 kHz. Jakakoliv jina ma problemy, pry to resi
>   maintainer modulu. Dale je mozno pouzit drivery od VIA Tech., ale ty
>   jsou pouze closed source a jen pro vybrane distribuce a jadra. 2.2.16
>   ,2.4.0., RH 7.0 a MDK 8.0 z tech znamejsich. Nic novejsiho neni. Ale
>   na druhou stranu mi tech 48 kHz docela staci. Ono od on-board zvuku
>   asi nelze chtit kvalitu jak od SB-Live.
>       Petr Lascak

Dobry den
Mel sem podobny problem jako vy. Pouzivam sice OSS, ale zvuk mi taky po
chvili zacal silene skrcet. Pomahalo bud pousten artsd rucne, kdyz zacalo
skrceni, artsd zastavit a znovu spustit (v bash Ctrl+Z, fg). Ted sem si
ale nastavil parametry artsd asi nasledovne:

artsd -F 5 -S 20480
(cisla sem si vymyslel jen tak, ale zda se ze to funguje uspokojive ;)

a zda se, ze skrceni prestalo.

Arnost Valicek

--
Arnost Valicek <xvalicek na fi.muni.cz>