Jak ma takmer porazilo alebo jak ma --- tmpwatch.

Marek Blasko blasko na vuje.sk
Pátek Listopad 30 07:13:02 CET 2001

> No to prave on po okopirovani prenastavil na hodnotu puvodniho
> souboru. Pritom puvodnimu souboru uz ji neprenastavi, tedy puvodni
> soubor ma access time aktualizovany a okopirovany ho ma prenastaveny
> na tu puvodni.
> To mi prijde jako znacne pitome chovani.

to teda je pekna blbost. musim to v MC vypnut.

--
Traja nejnebezpecnejsi lidia
		1. Programator, ktory drzi v ruce pajkovacku.

--
"Ste svedkami nekonecnej spravodlivosti noveho storocia.
K smrti vyhladnuty civilisti cakaju, az budu zabity"