Jak ma takmer porazilo alebo jak ma --- tmpwatch.

Vaclav Ovsik Vaclav.Ovsik na i.cz
Čtvrtek Listopad 29 15:06:27 CET 2001

On Thu, Nov 29, 2001 at 02:05:47PM +0100, Marek Blasko wrote:

> To bola scasti moja chyba a navyse staci tmpwatch odinstalovat a vsetko
> je OK
>
> ale aj tak sa cudujem ze aj ked mc nechal prava a casy rovnake ze sa
> neznemil cas posledneho pristupu. ten sa pri premiestnovani ci
> kopirovani nahodou nemeni priamo jadro?

No to prave on po okopirovani prenastavil na hodnotu puvodniho
souboru. Pritom puvodnimu souboru uz ji neprenastavi, tedy puvodni
soubor ma access time aktualizovany a okopirovany ho ma prenastaveny
na tu puvodni.
To mi prijde jako znacne pitome chovani.

Muzete se presvedcit ls -lt --time=atime

--
	Vaclav Ovsik		email: Vaclav.Ovsik na i.cz
	ICZ a.s.		phone: +420 19 7488511