ISDN od telecomu

radek.karaffa na ct.cz radek.karaffa na ct.cz
Pátek Listopad 30 12:22:43 CET 2001

> Chce si poridit ISDN a ma linuxovy server. Ted se pripojuje
> "obycejnym" modemem. Chtel by tudiz vedet,
> jestli mu nejaky z telecomem nabizenych
> ISDN modemu bude fungovat. Dalsi podminkou je, aby tento modem mel
> analogovy port, protoze k tomu chce pripojit fax.

mam doma DIVA852, 2 analogove porty pro TEL/FAX,
pripojeni USB a/nebo RS232. Pres serial pod linuxem bez problemu.
Hezka vlastnost - pripojeni ke 2 pocitacum.
Pouzivam pod windy pres USB a seriak mam pripojeny na 2. masinu
linuxem. Ta mi ted ale nebezi, mam v trapu CPU. Muze to bezet soubezne.
Nefunguje ale v teto konfiguraci 128kb prenos.
V pripade potreby muzu poslat html manual v cz.

> Jak je to s podporou ISDN modemu pripojenych pres USB?

Tady nevim.

radek.karaffa na ct.cz