Mandrake 8.1 na K7266 Pro 2 RU - nejede?

Radek Vybiral Radek.Vybiral na vsb.cz
Pátek Listopad 30 13:35:19 CET 2001

On Fri, 30 Nov 2001, Bretislav Duda wrote:

> Tak high performance defaults to zda se nedela. Asi problem v kernelu s
> podporou Athlon jak pise Jan Kasprzak [kas na informatics.muni.cz] - na zdroj a
> chladic to nevidim. Tohle je novy MB s USB 2.0 a VIA 266A, tlaci me cas, asi
> to jeste zkusim na starem K7266 Pro R - nema USB 2.0 a chipset ma via266.

Mohu potvrdit primo od vyvojaru MDK, ze ty problemy mohou nastat.

Nez to zase nekdo vezme jako generalni problem distribuce Mandrake, tak
bych chtel rici, ze se to tyka POUZE motherboardu firmy MSI, ktere maji
cipovou sadu VIA 266A a navic maji DDR pameti na 266.

Mam MSI KT266 Pro RU (cili Via 266) a MDK 8.1 na tom jede jak z praku. Co
zatim nelze, tak je to, ze by se instalovalo na RAID0 disk, ktery byl
vytvoren pomoci nastroju BIOSu na radici Promise, ktery je tam
integrovan. Vsechny moduly jsou zavedeny, /dev/ struktura vytvorena, pouze
instalacni program nerozezna ty RAID disky jako zarizeni, na ktere je
mozne provest instalaci. Celou situaci jsem uz nahlasil do MDK, bohuzel
zatim s nulovym vysledkem, protoze jsou v soucasne dobe aktualni problemy
s devfs apod.

R.V.