Mandrake 8.1 na K7266 Pro 2 RU - nejede?

Bretislav Duda b.duda na rubicon.cz
Pátek Listopad 30 13:00:36 CET 2001

Hmm, zdroj ma 300W, chladic taky ujde, teplota do 60C

Trosku citim problem v tom jak zkompilovat kernel, kdyz mi to nejede. Musim
nastudovat postup a asi na jine masine ze?

AGP mam OK v BIOSU, je tam MSI 8836 - Geforce 2 64MB DDR titanium. Taky nova
pecka. Ten high performance defaults by mohla byt trecha do cerneho,
samozrejme to tam uz mam, protoze jsem to pod win98 rozjel ok. Jdu na to.

-----Original Message-----
From: Jan Kasprzak [mailto:kas na informatics.muni.cz]
Sent: Friday, November 30, 2001 10:42 AM
To: linux na linux.cz
Subject: Re: Mandrake 8.1 na K7266 Pro 2 RU - nejede?

Bretislav Duda wrote:
: Mandrake 8.1 je default z iso vypalene CD, stazene z internetu, jinde jede
: OK.
: PC je taky OK, dokonce funguje i ve Windows OK.
:
: K7266 Pro 2 RU, CPU AMD Athlon 1.33GHz, 1x DDR 256/266, NIC Ovislink
10/100
: 8139, HDD WD200BB, CDRW Acer 2010, DVD NEC
:
: Napada Vas co delam spatne nebo jak to rozjet?

	Velmi pravdepodobne tak, ze si poridite si lepsi zdroj a/nebo
chladic na CPU. Overit to muzete tak, ze si zkompilujete kernel bez
optimalizace pro Athlon (jako ten instalacni) a bude vam fungovat.