debian a voodoo

Michal ©paček skim na deltaes.cz
Pátek Listopad 30 14:36:01 CET 2001

On Fri, Nov 30, 2001 at 01:49:47PM +0100, Marek Blasko wrote:
> Chcel bi som zmigrovat z RH na debian a mam problem
> Vlastnim graficku kartu Intense Integraph 3D je to karta z voodoo rush
> akceleratorom. k jej rozchodeniu potrebujem glide kniznice pre voodoo
> rush. na CD som nasiel kniznice na vsetky ostatne verzie voodoo. neviete
> kde bi som ich nasiel? alebo mozem pouzit verzie co mam ako rpm?
predpokladam, ze mate stable debian posledni verze, kde je libglide
knihovna verze 2.
V unstable debianu existuje verze 3 - takze se podivejte jestli Vam
tato verze vyhovuje.
tady je ten balik:
http://packages.debian.org/unstable/libs/libglide3.html
jinak jsem to vyhledaval takhle:
http://packages.debian.org/cgi-bin/search_packages.pl?keywords=voodoo&searchon=all&subword=1&version=unstable&release=all

s pozdravem
skim
  Michal "sKim" ©paček         	Brno, CZ, Europe
 E-mail: skim na deltaes.com
 jabber: skim na jabber.cz		user: debian, TeX

Daląí informace o konferenci Linux