debian a voodoo

Marek Blasko blasko na vuje.sk
Pátek Listopad 30 13:49:47 CET 2001

Zdravim!

Chcel bi som zmigrovat z RH na debian a mam problem
Vlastnim graficku kartu Intense Integraph 3D je to karta z voodoo rush
akceleratorom. k jej rozchodeniu potrebujem glide kniznice pre voodoo
rush. na CD som nasiel kniznice na vsetky ostatne verzie voodoo. neviete
kde bi som ich nasiel? alebo mozem pouzit verzie co mam ako rpm?

--
Traja nejnebezpecnejsi lidia
		1. Programator, ktory drzi v ruce pajkovacku.

--
"Ste svedkami nekonecnej spravodlivosti noveho storocia.
K smrti vyhladnuty civilisti cakaju, az budu zabity"