vymena maintaineru Linuxu (Re: Pozor na chybu v 2.4.15) (fwd)

Cejka Rudolf cejkar na dcse.fee.vutbr.cz
Pátek Listopad 30 14:40:47 CET 2001

Tak jo, vsem ostatnim se omlouvam, ale treba to pomuze
a treba nejsem sam, kdo si to takto mysli:

Milan Kerslager <milan.kerslager na pslib.cz> wrote:
> Problem je spise v tom, ze se tady periodicky objevuji od stejnych lidi
> nadavky na ruzne veci, firmy nebo osoby (Linus, Alan, Red Hat, ...).

Vidim to jinak: Nadavky pravidelne vidavate i tam, kde vubec nejsou.
Domyslite si veci, ktere nikdy nikdo nerekl ani nenapsal.

> Ja se pak ohradim, ze to neni tak jednoduche, ze existuji i argumenty pro
> danou vec (tj. ze to nelze jednoznacne odsoudit).

Vidim to jinak: Ohradite se dost tvrdym zpusobem (absolutismus, buh, ...,
podsouvani skutecnosti, uhybani mimo tema a dalsi neslusne triky - uz
jsem vam to psal), ze dotycny nema pravdu a tvarite se, ze vsechno
a vzdy vite nejlip sam. Kdyz mate napsat neco skutecne konkretniho,
casto neodpovidate nebo uhybate. Dokazovat, kdo co kdy rekl nebo
nerekl dal nebudu - zkouseli to jini a rozumne diskuze se nedockali.

> (asi bych mel spravne prizvukovat a prihodit nejaky ten kybl spiny).

Nemel, ale jsou proste i jine zpusoby, nez ktere "nabizite".

> Smutne na tom je, ze sam se takovych odsuzovani (nebo vyzdvihovani)
> neucastnim a presto je to zminenymi osobami prezentovano tak, jako bych

Vidim to jinak: Ucastnite. Sice nezacinate, ale hned svou prvni odpovedi
tomu vzdy nasadite obrovske rozmery, ze si rikam, ze puvodni pisatel je
skoro chudak a zase ho neceka nic jineho nez ukamenovani za to, ze se
odvazil pipnout :-)

> Schvalne si prectete zacatky vsech "klasickych" flames a zkuste se podivat

Usmev. Citaval jsem cele a par radku ze zacatku ctu i do dnesni doby.
Ve svem pohledu se ale utvrzuji vic a vic.

> Zaciman si myslet, ze to nekteri lide delaji schvalne, protoze jim
> to z nejakeho duvodu dela dobre

Ale ano, tomu verte. Je jen malo lidi, kteri nad vsim mavnou rukou
a nikdy nezatouzi po odplate, nebo si myslite ze ne? Spis premyslejte,
jaky k tomu ma kdo duvod.

> (rict, ze Alan nemel odchazet, ze na nej
> RH dela natlak, ze Linus dela jen spatna rozhodnuti, ze neumi udrzet vyvoj
> jadra, ze Red Hat poskozuje komunitu, ze Marcelo vsechno pokazi atd).

A tohle krome vas prohlasuje jeste kdo? Nedomyslel jste si par veci?

> Asi take proto, ze ti lide nemaji ani moznost se branit.

Aha, takze proto takove veci tvrdite? :-)

> Podle nekterych by Alan asi mel delat cvicenou opici do smrti (tj. nema do
> smrti vubec zadny narok delat odbornejsi praci, nez zacistovat cizi kod a
> prebirat se v tisicich zaplatach).

Cvicena opice... Nema narok delat odbornejsi praci... Ze se nestydite :-)

> Take me zarazi, ze se bere jako fakt, ze nikdo Alana nemuze nahradit. To
> je obycejny mytus.

Ano, ale opet nechapu souvislosti, proc to pisete. Skonceme slovy klasika:
Bere se jako fakt, ze zelena barva je modra. To je obycejny mytus. :-)

--
Rudolf Cejka   (cejkar na dcse.fee.vutbr.cz;  http://www.fee.vutbr.cz/~cejkar)
Brno University of Technology, Faculty of El. Engineering and Comp. Science