prevod z ext2 na ext3 HOTOVO ?

Jiri Kouba jiri.kouba na volny.cz
Pátek Listopad 30 22:16:36 CET 2001

Dne pá 30. listopad 2001 18:27 jste napsal(a):

> Nechapu, proc se divite. Tady slo o dotaz na tune2fs. Dotaz byl (ke
> spokojenosti tazajiciho) odpovezen.
>
> To, co je uvedene nize je sice pravda, ale nikdo se na to neptal. ;-)

> No, ja mam ext3 v jadre a tak initrd nepotrebuji.
>
>                 Miroslav Lednicky

Omlouvám se, s Cimrmanem to byl to žert.
Jsem ale toho názoru, že temata by se měla dotahovat i dále .
V daném případě i proto , že stav, kdy mount Vám dává ext3, ale
cat /proc/mounts  skutečné ext2, se může leckomu přihodit a bude žít
pár dní v blahém domnění, že má ext3.
Takhle výrazně technická temata by se neměla diskutovat na půl huby.
Viděl jsem tu už více popsaného prostoru flamy a jinými blbostmi.

--
J.A.K. a Unitas fratrum, Linux, Apache a Nnee (jeho predchudci) , ...

                www.volny.cz/jiri.kouba