LinuxDA a Agenda?

Petr Vanek vanous na penguin.cz
Pondělí Říjen 1 04:07:38 CEST 2001

On Sun, 30 Sep 2001, Tomas Potok wrote:

> Ahoj!
>
> Vie nam niekto povedat nieco viac o strojceku na www.linuxda.com? Ide o PDA
> beziace na na nejakom porte linuxu. Zaujimal by ma hlavne hardware. Je totiz
> dost lacny, teraz 89$ co je na PDA slusne.
>
> Nejake info o dalsom linuxovom PDA Agenda?

well, stravil jsem premyslenim o agende dost dlouhou dobu. na webu
naleznete spoustu informaci, dokonce existuje i ceska (slovenska) diskusni
skupina o tomto pda. v ni zjistite, kolik lidi a kdo ma agendu u nas.
(adresu listu si nepamatuji, ale da se najit na webu agendy).

pro vas je dulezite si rozhodnot, co ma vas pda splnovat. pak se da jit
dal. agenda (co ja vim) ma ke vsem svym vyhodam jednu nevyhodu: staly
problem s graffity = pomale a nepresne rozpoznavani. jinak podle slov
majitelu na slovensku, se kterymi jsem mluvil, je to proste linux v malem,
hodi se to na spoustu veci, jen ne na psani poznamek. muze to organizovat
vas cas a podobne, ale to vse stoji a lezi na zadavani znaku. da se
samozrejme obejit pomoci onscreen klavesnice, s tim nemam zkusenosti, ale
presto...

dalsi veci jsou aplikace. umi to multitask, coz palm nezna.

co se mi moc nelibilo, je to, ze po koupi musite cely system vyhodit ven a
nahrat tam novy, "aby to stalo za to"

dalsi veci je udalja pomalost. pak nemoznost rozsireni pameti.
k dobru je seriovy port, ktery je standartem, linux, ktery je standartem

ta cena 89$ se mi nezda. co ja vim, tak agenda stoji kolem 250$, ale je
mozne, ze mate na mysli devel verzi, ktera je vsak (podle mych informaci)
jeste orezanejsi - nema slot pro memory card???

agendacomputing (podle info na webu) doprodava zasoby a konci. lidi
rikali, ze se to dalo cekat, takze pak uz vam v pripade poruchy nezbyde
asi nic vic, nez image s vasimi daty nekde na nefunkcnim pda.

co ja vim, tak se to da koupit i v nemecku, to by mohlo byt i blize a
mozna i se servisem v evrope, nevim jiste. (agendacomputing.de)

ja jsem od agendy upustil, byt se slzou v oku.

zkuste se podivat na sony clie. ceska pobocka to vsak vubec neanouncuje,
na muj email mi ani neodpovedeli. koupit se da na pda.cz s gnu cestinou
(vstup a zobrazeni ceskych znaku), s palm os 4.0. pocestene to bohuzel
neni, protoze smluvni vztahy neumoznuji pda.cz vrtat v sony. na tohle mi
taky nikdo v sony neodpovedel. jinak clie vypada dobre jiz v nejlevnejsi
verzi, kdy je srovnatelne s agendou, tedy az na to, ze nma podporu zvuku.

uff, to se to protahlo a neni to vsechno, to je tezko, kdyz to pisu
napetkrat, holt casu malo...

bye

Vanous
Petr Vanek                       ..... ./\.  ....
Debian GNU Linux                 .. _|\|  |/|_ ..
vanous na penguin.cz                .. \        /...
http://www.penguin.cz/~vanous    ... >______< ...
Angus, Ontario, CA               ...... / .......
Registered linux user #217487