casove zony

Petr Vanek vanous na penguin.cz
Pondělí Říjen 1 04:26:23 CEST 2001

On Sun, 30 Sep 2001, Milan Kerslager wrote:

> Staci nakonfigurovat spravne casovou zonu. Zonu si muze zadat i sam
> uzivatel (tusim promenna TZ), programy by pak mely zobrazovat cas dle
> nastavene zony (system jede v GMT).

hmm, to jo, otazka je jak se k tomu stavi emailovi klienti - zaradi email
podle gmt, nebo podle casu, ktery je napsan - ja bych rekl, ze podle casu,
(vyjdu z tehle domenky) ktery je zobrazen. tzn. ze ani software by
nepocital rozdil v case, natozpak lidi, kteri mi poslou email, ja jim
odpovim, oni mi odpovi a i kdyz je komunikace skoro v realnem case, vypada
to, ze mezi emily bylo spousta hodin.
preferoval bych "zmenu casove zony podle domeny do ktere pisu", tedy, da
se algoritmicky vyvodit, kam to smeruje, neumi neco takoveho hooky v
muutu?

>Pokud si vozite notebook, tak muzete
> udelat zmenu globalne (v RH treba prikazem timeconfig nebo v linuxconfu),

to prave ne, prihlasuju se na pocitac pres pulku sveta...

bye

Vanous
Petr Vanek                       ..... ./\.  ....
Debian GNU Linux                 .. _|\|  |/|_ ..
vanous na penguin.cz                .. \        /...
http://www.penguin.cz/~vanous    ... >______< ...
Angus, Ontario, CA               ...... / .......
Registered linux user #217487