problem 2 radku misto jednoho - oddelovani (\n\r) / (\n)

Matěj Cepl ceplma00 na yahoo.com
Pondělí Říjen 1 04:37:12 CEST 2001

On Sun, Sep 30, 2001 at 02:21:44PM +0100, Petr Klimovic wrote:
> Ja napriklad ctu tuhle konferenci prostrednictvim site FIDOnet, v
> dosovskem programu GoldED. S cestinou problemy mam.

Kromě obhroublé rady, že by možná bylo už docela na čase
upgradeovat (uznávám, že jsem teď za Velkou louží a tady je to
trochu jinak, ale já jsem získal celý počítač na kterém pracuji
zadarmo, a Linux na něm běhá moc hezky -- Pentium 133/32MB RAM),
si velmi matně vzpomínám, že FidoNet spočíval na nějakém stažení
nějakých paketů nejprve na počítač, kde byli teprve zpracovány.
Nebylo by tudíž možné tento paket nejprve prohnat nějakým
konvertorem češtiny na CP852 nebo Kamenické (jeden výtečný -- DIA
mého kamaráda Michala Jungmanna -- mohu poskytnout nebo nabídnout
URL)?

		Hezký den

				Matěj Cepl
--