Opet Star Office5.2 a cestina

Radek Kohout Radek.Kohout na op-profashion.cz
Pondělí Říjen 1 08:02:25 CEST 2001

Preji prijemny den
Subject: Opet Star Office5.2 a cestina

> Uz z toho mam fakt nervy nadranc:o(. Stahnul jsem si ze stranek SuSe
> ceske fonty. Nainstaloval balicek a nastavil v X86FConfig cestu k nim.
> Restartoval X-ka. Pak spustil SO5.2, kliknul na Add Fons, pak na
> Initialize paths, ale cesta k temto novym fontum tam neni. Kdyz fonty
> importuju, tak se stejne ve Star Writeru neobjevi. Cesta k nim, je ve
> spoustecim scriptu "soffice" nastavena spravne! Pouzivam RedHat7.1. Je
> to tady nekdo s RH7.1, ktery instaloval SO5.2, ma odzkouseny tisk i
> cteni dokumentu z WinWordu? "Navody", ktere jsem zkousel me proste nikam
> [...]
Navody jsou spravne, i kdyz mi to podle nich nechodilo.
Zrada je v tom, ze v RH7.1 je X verze >4. v teto verzise o fonty stará
xfontserver a
X server default umi spravovat jen bitmapove fonty. je treba mu povolit
spravu i
type1 fontu. V XF86Config je to az druha stranka, tak jsem si toho taky
nevsiml.
Jinak uz jsem toto jednou jako vysledek sveho boje psal.
Ted pisu i tisknu pekne cesky
s pozdravem

Radek Kohout
Radek.Kohout na op-profashion.cz