Gigabit ethernet

Petr Vanicek vanicekp na utia.cas.cz
Pondělí Říjen 1 08:13:01 CEST 2001

Dobry den,

Chtel jsem se dotazat na doporuceni, kterou Gigabitovou sitovou kartu
(pripadne od koho) by jste koupili do linux serveru. K dispozici jsou na
zakladni desce PCI sloty 64bit 66/33Mhz (3V) a 64bit 33Mhz (5V).

Dekuji za radu ci napady
--

                                          Ing. Petr Vanicek

|                               | UTIA AV CR                   |
|tel.:  6605 2233               | Pod vodarenskou vezi 4       |
|       6605 2364               | Praha 8                      |
|fax.:  868 90 299              |                              |
|vanicekp na utia.cas.cz                                          |
|vanicekp na vinnetou.site.cas.cz                                 |