Vektorova kreslitka a Linux (zkusenosti+dotazy)

Jan Kasprzak kas na informatics.muni.cz
Pondělí Říjen 1 09:11:45 CEST 2001

Pavel Lisy wrote:
: Doporucuji se jeste kouknout na program dia, je sice zamyslen jako
: program pro kresleni diagramu, ale mnohdy je to to co clovek chce ve
: vektorovem kreslitku udelat. Cesky tisk mi v poslednich verzich diky
: gnome-printu fungoval tusim uplne primo, bez dalsich zpracovavani PS.

	Hura, konecne nekdo, kdo vi jak pouzivat dia cesky. Ja jsem
neprisel ani na to, jak to prinutit pouzivat cesky font. Cesky tam
psat umim (bere to i mrtvou klavesu), ale zobrazuje to jako ISO 8859-1.
A tisk pak samozrejme vypada stejne.

	Mam Ximian Gnome cca mesic stary:
dia-0.88.1-ximian.1
gnome-print-0.25-ximian.6
gnome-libs-1.2.13-ximian.11

-Y.

|\  Basically PCI is a message passing system disguised as a bus, treat   /|
|\\ it as the former and you wont get too badly hurt.        (Alan Cox)  //|