evolution - prosim pomoc

Jan Povolny povolnyj na panelak-net.cz
Pondělí Říjen 1 12:30:32 CEST 2001

Dobry den,

snazim se pouzivat pod Mandrake 8.0 groupware Evolution. Protoze pracuji v
KDE, pouzivam i Evolution pod KDE. Pred nekolika dny jsem si stahl verzi
0.13 (beta3), ktera byla plne funkcni az na psani mailu (composing). Pokud
v te~le vytvarene zpravy stisknu ENTER, obsah okna se zpravou zmizi. Okno
Composeru jde regulerne uzavrit s hlaskou, ze Evolution nemuze ziskat text
z editoru. Pokud pisu bez mackani ENTER vse do jednoho radku a odeslu to,
je vsechno v poradku.

Stahl jsem si i posledni verzi 0.14 ale dela to to same. Evolution
instaluji z RPM a nemam problemy se zavislostmi. Dokonce jsem v zoufalstvi
nahradil vsechny knihovny, ktere Evolution pouziva, verzemi primo od
Ximianu, ale nezabralo to.

Evolution se mi jinak libi a ostatni funkce tohoto programu mi chodi bez
problemu, bohuzel hlavni vyuziti je na maily a nemoznost entrovat ve zprave
je dost ...na...

Dekuji za kazdou pomoc, treba i jen nakopnuti, na webu Ximianu se nikdo o
teto chybe nezminuje, alespon pokud moje Anglictina staci.

Jan Povolny