evolution - prosim pomoc

Tomas Knaifl knaifl na iinfo.cz
Pondělí Říjen 1 16:21:39 CEST 2001

On Mon, 1 Oct 2001, Jan Povolny wrote:

> Dobry den,
>
> snazim se pouzivat pod Mandrake 8.0 groupware Evolution. Protoze pracuji v
> KDE, pouzivam i Evolution pod KDE. Pred nekolika dny jsem si stahl verzi
> 0.13 (beta3), ktera byla plne funkcni az na psani mailu (composing). Pokud
> v te~le vytvarene zpravy stisknu ENTER, obsah okna se zpravou zmizi. Okno
> Composeru jde regulerne uzavrit s hlaskou, ze Evolution nemuze ziskat text
> z editoru. Pokud pisu bez mackani ENTER vse do jednoho radku a odeslu to,
> je vsechno v poradku.

> [...]
taktez dobry den.. podobny problem jsem mel s Evolutionem asi pred dvema
ci tremi mesici, pricina byla chyba v knihovne gtkhtml (asi po 14 dnech
jiz tato chyba byla odstranena)... bud se obevila znovu nebo pouzivate starou verzi
teto knihovny. doporucoval bych najit novejsi verzi (pokud existuje) nebo
pouzit bugzillu na ximianu. Tato chyba tam popsana je...

Tomas K.