Obrazy RH 7.1 CZ

Josef Rokos rokosj na volny.cz
Pondělí Říjen 1 21:01:46 CEST 2001

Zdravim vsechny ucastniky konference!

Pred tydnem jsem si stahl ze serveru ftp.linux.cz zabalene ISO obrazy
RedHat 7.1 CZ. Kontrolni soucet souboru souhlasil, ale po vypaleni v Neru
pod WinNT nesel precist soubor zlib-xxx.rpm z prvniho CD. Zkusil jsem to
vypalit znovu a situace byla porad stejna- cele CD bylo OK krome
zminovaneho souboru. Vyzkousel jsem media ruznych znacek a velikosti, v
Neru ruzne volby, ale k nicemu to nevede. Zkousel jsem to z toho
instalovat, ale az dojde na instalaci tohoto souboru, tak to vytuhne.
Myslel jsem si, ze bych ten balik neinstaloval a pak ho dodatecne stahl z
internetu, ale ve vyberu balicku jsem ho vubec nenasel.
Poradte mi prosim nekdo kde delam chybu.

Josef Rokos