Obrazy RH 7.1 CZ

Pondělí Říjen 1 22:37:50 CEST 2001

On Mon, 1 Oct 2001, Josef Rokos wrote:

> Pred tydnem jsem si stahl ze serveru ftp.linux.cz zabalene ISO obrazy
> RedHat 7.1 CZ. Kontrolni soucet souboru souhlasil, ale po vypaleni v
> Neru pod WinNT nesel precist soubor zlib-xxx.rpm z prvniho CD. Zkusil

Kontrolni soucet jste dela kdy? Na zabaleny a nebo na rozbaleny ISO
soubor? zlib je pravdepodobne posledni soubor na CD, mozna mate problem s
firmware CD mechaniky (nechce cist na konci CD). Zkuste jinou. zlib je
jedna ze zakladnich knihoven a je v tzv. Base (tj. zakladni) sbirce
souboru. Ty se instaluji vzdy a nelze to zmenit (viz soubor
<cdrom1>/RedHat/base/comps).

> jsem to vypalit znovu a situace byla porad stejna- cele CD bylo OK
> krome zminovaneho souboru. Vyzkousel jsem media ruznych znacek a
> velikosti, v Neru ruzne volby, ale k nicemu to nevede. Zkousel jsem to
> z toho instalovat, ale az dojde na instalaci tohoto souboru, tak to
> vytuhne.  Myslel jsem si, ze bych ten balik neinstaloval a pak ho
> dodatecne stahl z internetu, ale ve vyberu balicku jsem ho vubec
> nenasel. Poradte mi prosim nekdo kde delam chybu.

Zkuste spocitat md5sum toho souboru na CD a porovnat se zaznamem v souboru
<cdrom1>/md5sum.txt.

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz