Obrazy RH 7.1 CZ

Martin Hassman Martin.Hassman na vscht.cz
Úterý Říjen 2 08:24:26 CEST 2001

On 1 Oct 2001, at 21:01, Josef Rokos wrote:

> RedHat 7.1 CZ. Kontrolni soucet souboru souhlasil, ale po vypaleni v
> Neru pod WinNT nesel precist soubor zlib-xxx.rpm z prvniho CD.

Ano, presne tohle se stalo i mne a TEN SAMY SOUBOR zlib-xxx.rpm :-((.
(me to ale nezatuhlo a doinstaloval jsem ho rucne stejne jako na nem
zavisejici).

To je ale opravdu pozoruhodna shoda okolnosti. Hodnotil jsem to jako
chybu CeDecka - pri pokusu o cteni tohoto souboru mi to hlasilo v
logu spatny sektor cislo xxxxx. Predtim jsem zkousel MD5SUM na *.iso
a to bylo O.K.

Jestli to neni treba spatnou serii CeDecek. Me se to stalo s TDK v
tenke krabicce. Koupil jsem si 3 ks a na kazdem z nich byla STEJNA
chyba a dokonce v podobnem miste CD. Nebylo to na stejnem cislu
sektoru, ale na blizkem. Vzdy mi prave jeden soubor z CD nesel
precist, a log hlasil nekolik (myslim ze za sebou jdoucich) vadnych
sektoru.

martin hassman

--
 _           __   __	Logaritme, logaritme,
| |___ __ _ / /_ _\ \		toho bohda nebude,
| / _ Y _` | |\ \ /| |		aby kral Cesky
|_\___|__, | |/_\_\| |		ponoreny do kapaliny
      |___/ \_\   /_/		vytlacil soucet ctvercu
					nad dvema odvesnami...