Mandrake 8.1: Supermount problem

Zdenek Mazanec mazanec na book.ctt.cz
Úterý Říjen 2 09:18:06 CEST 2001

> I kdyz je v distribuci MDK 8.1 obsazeno jadro 2.4.8, neznamena to, ze tam
> je posledni verze 2.4.8 a nic dalsiho. Spravci distribuce, odpovedni za
> kernel se snazili jadro v distribuci vylepsit o dalsi vlastnosti, jako je
> podpora supermountu, XFS a dalsich veci a pritom tam ale backportuji
> vsechny podstatne opravy, ktere se objevili v jadrech 2.4.[910].
Nepochybne. To ovsem neresi problemy, ktere ma pisatel se supermountem. Ten
je proste v 8.1 malicko, no, dejme tomu pokazeny. A reseni silami distribuce
proste neni.

> Nerikam, ze vlastni, pripadne "vanilla" jadro nelze na distribuci pouzit,
> ale jak je vidno, muze to zpusobit obtize, na ktere se pri sestavovani
> jadra do RPM balicku pamatovalo a je to osetrene.
:-) Mam opravdu hodne rad mandrake, ale pouziti vanilla jadra na 8.0+ mi
prijde sebevrazedny napad.

> Takze moje rada zni: mejte duveru k jadrum, co jsou obsazena v distribuci,
> v dusledku vazby na vsechen dalsi software je to nejlepsi volba, jak si
> nezpuzobit vice problemu nez uzitku.
Naprosty a totalni souhlas.

> Pro vsechny ty, kteri bez posledni verze nemuzou zit doporucuji tu volbu,
> pockat na uvedeni nejnovejsi verze 2.4.10 primo spravci distribuce, na
> ktere se jiz pracuje a jiste bude do konce tydne na serverech, samozrejme
> bude umistena do vyvojova vetve Cooker.
No, pokud uspokojive pojede v 8.1, tak to bude prvni jadro 2.4 z cookeru,
ktere ma tuto vlastnost.

Zdenek Mazanec