ANNOUNCE: T602 import pro Abiword.

Petr Tomasek tomasek na etf.cuni.cz
Úterý Říjen 2 14:07:33 CEST 2001

On Thu, Sep 27, 2001 at 12:05:14PM +0200, Pavel Machek wrote:
> Ahoj!

> Nejaky duvod proc se to nepokusit protlacit do oficialniho abiwordu?
> 								Pavel

No o to jsem se samozrejme snazil. Jen jsem si nebyl jisty, ze takova
lokalni vec jako T602 je vhodna pro zbytek sveta...

A navic ten mail byl taky prosba pro ucastniky konference, aby
ten patch otestovali (kdo jiny ma v zasobe dostatek .602 souboru).

Stejne tak to byla prosba o otestovani magic souboru pro 'file'
- rad bych ho taky poslal autorovi, ale az budu mit trochu
jistotu, ze to funguje.

Bohuzel se mi zatim nikdo s konkretnimi pripominkami neozval :-(

--
Petr Tomasek, http://www.etf.cuni.cz/~tomasek/