ANNOUNCE: T602 import pro Abiword.

Pavel Machek pavel na suse.cz
Sobota Říjen 13 22:11:25 CEST 2001

Ahoj!

> No o to jsem se samozrejme snazil. Jen jsem si nebyl jisty, ze takova
> lokalni vec jako T602 je vhodna pro zbytek sveta...
>
> A navic ten mail byl taky prosba pro ucastniky konference, aby
> ten patch otestovali (kdo jiny ma v zasobe dostatek .602 souboru).
>
> Stejne tak to byla prosba o otestovani magic souboru pro 'file'
> - rad bych ho taky poslal autorovi, ale az budu mit trochu
> jistotu, ze to funguje.

> Bohuzel se mi zatim nikdo s konkretnimi pripominkami neozval :-(

Sorry, zadne 602-kove soubory nastesti nevlastnim.

Byt vami poslal bych to hned, tak to nekdo otestuje. [Zvlaste u file,
tam vam pravdepodobne nikdo testovani delat nebude, protoze kdyz *vi*
ze ma 602-kove soubory, tak uz tu utilitu nepotrebuje.]

--
Philips Velo 1: 1"x4"x8", 300gram, 60, 12MB, 40bogomips, linux, mutt,
details at http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~pavel/velo/index.html.