Ghostscript, kde roste?

Veros Kaplan veros-XXXX na tac.cz
Úterý Říjen 2 15:37:47 CEST 2001

Dobrý den,

potřeboval bych nový ghostscript (6.0 a výše), povedlo se ho někomu
zkompilovat pro RedHat (6.2) ze zdrojáku tak, aby chodil?

Hraju si s tím už asi týden:
- na rpmfind.net nic není (všechno je pro nějaké (pro mne) exotické
  distribuce a nevím, jestli to půjde použít)
- google mi našel nějaký spadlý server v .edu, kde se to údajně má
  nacházet, ale je spadlý dost dlouho. V cache googlu to není.
- v updatech RedHatu jsou pouze 5.50
- něco jsem zkompiloval, ale nepovedlo se mi tu věc donutit, aby
  zpracovávala fonty (nenašla je).

Pomůže mi někdo? (stačí nakopnout, ale ověřeně, už to pomalu začíná
hořet...)

S pozdravem

Věroš Kaplan
--