problem s fetchmailem (nextra?)

Veros Kaplan veros-XXXX na tac.cz
Středa Říjen 3 23:48:04 CEST 2001

Ing. Pavel PaJaSoft Janousek napsal:

: set daemon 600
: set syslog
: set postmaster <def user>
: defaults proto pop3 fetchall
: poll pop3.nextra.cz aka warmnis.cz no dns:
	  envelope X-Envelope-To   ######### TOTO SEM NAPSAT #####
:         user warmnis pass XXXXXX to golux=tomas gone=jarda here
:
: (spoustet s fetchmail -E X-Envelope-To) - pripadne to napsat do teto
: konfigurace, ja jsem na korektni zapis neprisel..;-)

   Stačí se zeptat. :-)

   Některé části kofigurace jsou
	- globální - uvádí se před první poll/skip
	- k serveru se vztahující - uvádí se hned za poll/skip, před user
	- vztahující se k uživateli - uvádí se až za user

   envelope je z ne zcela nepochopitelných důvodů v té druhé skupině.

   Pokud jsem odpověděl na něco jiného, tak se omlouvám.

S přáním pěkného dne

Věroš Kaplan

PS: moje skóre je hodina
--