K7T266 Pro & CD-RW HP 9150i & status=0x51 & error=0x30

Robert Vojta vojta na pharocom.net
Úterý Říjen 2 15:55:40 CEST 2001

Zdravim,
  uz cely den bojuju s CD-ROMkou od HP, resp. HP CD-Writer 9150i. Mam uplne
novou konfiguraci poskladanou takto ...

  MSI K7T266Pro + 1.2GHz (266) Athlon + 2x 256MB DDR DIMM

  ide0 = 80zilovy kabel - hda - Western Digital 40GB ...
                        - hdb - Western Digital 40GB ...

  ide1 = 40zilovy kabel - hdc - HP CD-RW 9150i ...

  Obcas (napriklad na instalacnim CD RH 7.1CZ) se objevi chyby alla ...

hdc: cdrom_decode_status: status=0x51 { DriveReady SeekComplete Error }
hdc: cdrom_decode_status: error=0x30

  a to nekolikrat za sebou. Potom to zakaze DMA ...

hdc: DMA disabled
hdc: ATAIP reset complete

  a chyby jedou dal. Pomoci ruznych vyhledavacu jsem nasel ne zrovna
optimisticke odpovedi, ktere mi rikaji ...

  a) mam blby kabel k CD-ROMce
  b) mam blbou CD-ROMku

  Nezazil nekdo takoveto chyby? Je to opravdu tak nebo mam neco spatne
nastavene? Uz si s tim hraju dva dny, takze veskera moje fantazie padla a
nevim co s tim, asi to pujdu vratit s tim, ze chci jinou, ale jeste nez to
udelam bych rad vedel, zda-li se to nekomu nestalo a zda-li to je opravdu
vadnou CD-ROMkou ci kabelem. Kabelu jsem uz vyzkousel tuny, 40/80 zilove a
porad nic. Zjistil jsem ale jednu vec, ze tato chyba se projevuje na urcitych
(vzdy stejnych) sektorech a to v zavislosti na delce kabelu.
  Jenom nevim jak mi tu reklamaci uznaji, kdyz to na prvni pohled funguje
normalne :(

S pozdravem,
                                                            --Robert V0jta

--
    Robert Vojta <vojta at {pharocom.net - work | v0jta.net - private}>
          GPG: ID 1024D/A0CB7953            http://www.v0jta.net/