Ghostscript, kde roste? [VYŘEŠENO]

Veros Kaplan veros-XXXX na tac.cz
Středa Říjen 3 23:35:11 CEST 2001

Vitezslav Samel wrote/napsal:

: > potřeboval bych nový ghostscript (6.0 a výše), povedlo se ho někomu
: > zkompilovat pro RedHat (6.2) ze zdrojáku tak, aby chodil?
:
: 1)	ftp://mirror.cs.wisc.edu/pub/mirrors/ghost/
:
:   (tady jsou adresare aladdin a gnu, ve kterych jsou ruzne verze
: ghostscriptu lisicich se licencemi)

       Díky, zkompiloval jsem si ho z .src.rpm, Trošku jsem
ho přestěhoval z /usr/local přímo do /usr/ a už se to chová vychovaně.
Potřeboval jsem nový ghostcript pro použití s hylafaxem. Ten starý se
choval ehm...podivně.

: 	Prekladam vzdy ze zdrojaku a jestli si dobre pamatuju, tak jsem
: nemel problemy. Zkuste nam napsat, jake problemy mate Vy.

     Měl jsem problémy s fonty, nově zkompilovaný ghostscript nechtěl
najít fonty (i když jsem je tam měl), takže po cca dvou dnech
experimentování jsem chtěl jít cestou nejmenšího odporu a použít nějaké
RPMko, které alespoň trochu funguje.

      Díky za pomoc.

S pozdravem

Věroš Kaplan