signal detem po skonceni rodice

Úterý Říjen 2 17:04:59 CEST 2001

>  IMHO ne protoze jinak by neslo nic "demonizovat". Pokud by se nejaky
> server napr. apache pustil a udelal fork() a ukoncil rodice tak by pak
> presel na bash ktery ho spustil. Coz se nedeje, protoze prejde na init.
> Nekde se k tomu povaluje i demon-HOWTO.

	Omyl, Apache se sam stava process group leader (tudiz vypadne prave z
toho BASHe), kdyz uz jsme u neho - pokud Apache dela 2 urovnovou
strukturu (default chovani 1.3. a konfiguraku v napr. RedHat) - rodic je
to, co my spoustime po demonizaci, 1. uroven jsou defaultne spustene
Apache po inicializaci, 2. uroven jsou procesy, ktere jsou spusteny v
pripade potreby (vse je v konfiguraci...), tak pokud by umrel Apache z
1. urovne, proc by mel dotycny proces Apache z 2. urovne prejit pod
Init? Ten ma zustat pod Apache, ale proste prejde na 1. uroven a jinymi
prostredky IPC (IMHO shared memory) se dohodne s group leaderem...

PS: Trochu jsem se kdysi Apache hrabal, abych se podival, jakym zpusobem
(rozdilnym od Stevensona) resi Apache group rozdily mezi BSD a System V
systemy, bohuzel moc jsem toho nezjistil, protoze v source (1.2.X?) bylo
same #ifdef <OS>... => pro kazdy OS se to delalo s maximalnim pouzitim
prostredku, ktere dany OS umoznoval...