signal detem po skonceni rodice

Jirka Kosina jikos na jikos.cz
Úterý Říjen 2 17:28:40 CEST 2001

Ahoj,

> 	Omyl, Apache se sam stava process group leader (tudiz vypadne prave z
> toho BASHe), kdyz uz jsme u neho - pokud Apache dela 2 urovnovou
> strukturu (default chovani 1.3. a konfiguraku v napr. RedHat) - rodic je
> to, co my spoustime po demonizaci, 1. uroven jsou defaultne spustene

Jiste, podle mne nebyl apache, ktery uvadel jako priklad Karel Zak prilis
vhodny, nebot ma spoustu veci implementovanou jaksi "po svem".

Nicmene jinak je pravda, jak napsal Karel Zak, ze jinak by nebylo
standardnimi prostredky, tedy tak, jak se to bezne dela ;), nic
"demonizovat".
K tomu, aby program bezel jako demon, prece staci dvojity fork(), a muzu
klidne ukoncit shell, ktery to vyvolal, a demon pobezi dal - z toho
prosteho duvodu, ze po zemreni rodice (ktere nastane vicemene okamzite po
frok()u, prave kvuli demonizaci) se jako PPID procesu, ktery vzniknul
prvnim fork()em, nastavi init.

Nevim, z jakeho standardu to vychazi...

--
JiKos.