OT: procmail & broken pipe ?

Michal Hajek hajek na nspuh.cz
Úterý Říjen 2 17:42:52 CEST 2001

Zdar,

mam problem s procmailem: z .procmailrc poustim mail do roury,
meho skriptu, ktery zacina "head -n 40".
Kdyz je mail delsi, procmail ohlasi "error while writing to ..",
coz znamena (protoze ten skript existuje a mista je dost), ze
mu chcipla roura (sendmailu to nevadilo). Je to problem procmailu,
nebo head ? Prepinac, aby se procmail na chciplou rouru vykaslal,
jsem nenasel, u headu taky nic.  Ukladat soubor na disk nechci,
jen proto, abych pak sebral kousek hlavicky...

Neni to na linuxu (hp-ux), proto offtopic, ale obecne: programy
typu head se takto chovaji ? Procmail je prvni vec, ktera
s tim hlasi problem...

Nejak mne nenapada reseni.. asi je moc pozde :-)
Je na tom nekdo lip ?

Diky,
		Michal

Michal Hajek                   mailto:hajek na nspuh.cz