K7T266 Pro & CD-RW HP 9150i & status=0x51 & error=0x30

Robert Vojta vojta na pharocom.net
Středa Říjen 3 08:15:11 CEST 2001

> Mne to dela s CD ROM na jadre 2.4.3-12 taky, jadro je s distribuce jen
> vyhozeny nektere komponenty ktere nemam a pdpora pro SCSI je primo v jadre.
> S radou 2.4 jsou holt problemy. Nechapu proc byla pustena tak brzy. Zatim
> prinasi vic skody nez uzitku, bez pomalu stovky oprav neni originalni jadro
> skoro ani pouzitelne.

  Na radu 2.2.x se chystam dneska a uvidime co to bude delat, pokud to pojede
budu rad aspon za 2.2.x. Ach jo, uz jsem tim ztratil tolik casu :( ...

                                                            --Robert V0jta

P.S. Je tu vlastne nekdo kdo provozuje tuto desku s CD-ROM/RW bez problemu?
Myslim tim na rade 2.4.x ...

--
    Robert Vojta <vojta at {pharocom.net - work | v0jta.net - private}>
          GPG: ID 1024D/A0CB7953            http://www.v0jta.net/