Zvukovka a wave table

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Úterý Říjen 2 20:48:37 CEST 2001

On Mon, 1 Oct 2001, Zdeněk Böhm wrote:

> Zdravim,
>
> pred casem jsem se tady ptal, jestli nekdo provozujete zvukovku, u ktere je
> podporovano prehravani midi pres wave table. Z par odpovedi jsem vyrozumel,

Jak ale? Softvarové, nebo hardwarové?

> ze zadna takova zatim neni.
> Trochu jsem se v tom ted vrtal (Google, dokumentace k jadru, howto...) a
> podle vseho by mela byt takto podporovana SB AWE 64 (modul awe_wave.o), taky
> jsem nasel archiv nejake zahranicni konference, kde se pise, ze "by mela byt
> podporovana SB Live".
> Zkratka nasel jsem same "melo by", "mozna" a "snad". Mate nekdo realne
> zkusenosti?
> AWE 64 bych kupoval nerad, radej bych neco do pci slotu (SB 128 PCI, mate
> nekdo zkusenosti?), ale pokud je to jedina takto podporovana karta, jdu do
> [...]

Však softwarové máš v linuxu TiMidity - hraje s každou zvukovkou.

A Hardwarové prostě podle zvukovky, například moje má HW vystup dělaný
jako MPU401 tj výstup není vyveden na konektor a data poslaná přehrává.
Nevýhoda - je to starší kus a vzorky má v ROM paměti takže se nedají
měnit.
Vstup z kláves přes MPU401 funguje - ten je vyveden na konektor.

Takže moje zvukovka se pro MIDI v linuxu tváří jako zařízení MPU401.

> S pozdravem Zdenek Bohm

|            Ostrava                     |

---
Používám legální programy a ZADARMO !
viz http://www.linux.cz/zdarma-a-legalne