HW konfigurace pro Linux

Tomas Valusek tvalusek na vs.inext.cz
Úterý Říjen 2 23:03:16 CEST 2001

Dobry den,

mac pocitac s chipsetem i8155, ATI All-In-Wonder 128, vypalovacku Ricoh
MP9060 a obskurni PCI modem. Mam nasledujici dotazy:

1. Zprovoznim pod Linuxem televizi a zachytavani videa s ATI? Pokud ano,
jakou dokumentaci pouzit?

2. Muj lokalni prodejce ani jini v blizkem okoli mi nejsou schopni poradit
PCI modem, ktery pojede pod Linuxem (ISA slot nemam). Jaky PCI modem mam po
nem chtit, abych ho rozchodil pod Linuxem a mohl na internet?

3. Pokud neexistuje rozumne reseni PCI, muzu jeste uvazovat o USB modemu -
tam jsem ale ve stejne situaci jako v bodu 2. Muze nekdo poradit?

Zdravi

Tomas Valusek