K7T266 Pro & CD-RW HP 9150i & status=0x51 & error=0x30

Daniel Prynych Daniel.Prynych na hornet.cz
Středa Říjen 3 06:24:12 CEST 2001

Dne út  2. říjen 2001 16:34 jste napsal(a):

> Zdravim,
>   nevzpominate si, co jste tam zhruba menil? Zkousel jsem jadra 2.4.x,
> zkousel jadra primo z distribuce, porad nic, porad to same.
>

>   Mne HDD funguji bez problemu, DMA, raiduji se, no problemo, jenom
> CD-ROMka nekomunikuje, resp. komunikuje ale ne vzdy a ne na vsem.
>
> Zdravim,
>                                                             --Robert V0jta

Mne to dela s CD ROM na jadre 2.4.3-12 taky, jadro je s distribuce jen
vyhozeny nektere komponenty ktere nemam a pdpora pro SCSI je primo v jadre.
S radou 2.4 jsou holt problemy. Nechapu proc byla pustena tak brzy. Zatim
prinasi vic skody nez uzitku, bez pomalu stovky oprav neni originalni jadro
skoro ani pouzitelne.

Daniel Prynych