HW konfigurace pro Linux

Marek Blasko blasko na vuje.sk
Středa Říjen 3 07:19:08 CEST 2001

> 1. Zprovoznim pod Linuxem televizi a zachytavani videa s ATI? Pokud
> ano, jakou dokumentaci pouzit?

podla toho aky je tam chip. na dobru 3D grafiku potrebujes driver od
vyrobcu (internet) a grabovanie but jadro alebo projekt GATOS ale pre
istotu sa pozri na hardware.penguin.cz

> 2. Muj lokalni prodejce ani jini v blizkem okoli mi nejsou schopni
> poradit PCI modem, ktery pojede pod Linuxem (ISA slot nemam). Jaky PCI
> modem mam po nem chtit, abych ho rozchodil pod Linuxem a mohl na
> internet?

Zahodit a pouzit externi. ide vzdi a na vsetkom (i na staruckej XT)
nezerie vykon a aspon nieco ti bude visiet na seriakoch aj tak tam asi
nic nemas.

> 3. Pokud neexistuje rozumne reseni PCI, muzu jeste uvazovat o USB
> modemu - tam jsem ale ve stejne situaci jako v bodu 2. Muze nekdo
> poradit?

pozri si dokumentaciu o USB k jadru urcite sa da nejak rozchodit ale
externmi na COM port je lacnejsi

--
Optimista se uci rusky, pesimista cinsky, realista se uci strilet.

Ty, ktory vymenia svoju slobodu za bezpecie, si nezasluzia ani slobodu
ani bezpecie.
					Benjamin Franklin

Afganistan nejde dobit, je mozne nim len prejst.
					Alexander Velky