HW konfigurace pro Linux

Jan Klugl jklugl na pikebo.cz
Středa Říjen 3 08:37:30 CEST 2001

> Dobry den,
>
> mac pocitac s chipsetem i8155, ATI All-In-Wonder 128, vypalovacku Ricoh
> MP9060 a obskurni PCI modem. Mam nasledujici dotazy:

co to je obskurni? pokud je hardwarovy, mel by jit.

> 1. Zprovoznim pod Linuxem televizi a zachytavani videa s ATI? Pokud ano,
> jakou dokumentaci pouzit?

nevim presne na cem je AIW128 postavena, pokud na bt8x8, mela by byt
podpora
v jadre, pokud na necem jinem, mrkni na
http://www.linuxvideo.org/gatos/.
Grabovani jeste zdaleka neni funkcni, ale pracuje se na tom.

http://www.linmodems.org, tusim

> 3. Pokud neexistuje rozumne reseni PCI, muzu jeste uvazovat o USB modemu -
> tam jsem ale ve stejne situaci jako v bodu 2. Muze nekdo poradit?

USB modem bych nebral, byvaj to temer vyhradne winmodemy. kdyztak
externi
seriovy.

--

                                    Jan Klügl