2 servery, 2 IP a 1 domena

Petr Kučera petr na spaceweb.cz
Středa Říjen 3 09:23:23 CEST 2001

IP

>Pokud tu informaci zacnete shanet take na Internetu a pouzijte klicova
>slova "high availability linux" vlozena do libovolneho vyhledavace, pak
>Vas zcela jiste cesta smerujici k reseni nemine.
>
>R.V.

Diky, za radu, ale mysliste si, ze bych zde obtezoval lidi, kdybych to uz
vic jak mesic nehledal? Neberte si to osobne ale mam pocit, ze to nikdo
neskousel nebo nevi, protoze stejnou odpoved "hledej na netu" sem se
dozvedel od kazdyho ze znamych co delaji do linuxu. Na netu jsem nasel asi
2varianty a ani jedna z nich nebezela. Pokud by se nasel nekdo, kdo by s tim
mnel zkusenosti poslete mi, prosim, treba jen odkaz na www stranku, kde je
jeco, nebo nejakej tip aby to fungovalo.

Diky Vsem

Petr Kucera