UTF-8 editor do linuxu a (OT) do windows

Jiri Chaloupka dev na b2bexpander.com
Středa Říjen 3 09:46:47 CEST 2001

Konvertovat umi EasyPad (http://www.elka.cz/easypad/) - sice komercni, ale
cena 300 Kc/1 licence nebo 1000 Kc multilicence pro 15 PC je pro firmu
snesitelna ...
Umi konverzi mezi iso-8852-2, latin-2(cp892), samozrejme win(cp1250),
kamenicky(cp862) a asci.

Neni to sice homesite, ale zase umi par vci, ktere jsem v homesite nenasel
Chaloupka

--
Jiri Chaloupka
B2BExpander.com