UTF-8 editor do linuxu a (OT) do windows

Kouba Tomas tomas na neo.cz
Středa Říjen 3 10:13:46 CEST 2001

Sam jsem resil podobny problem a Emacs se mi nepodarilo na MSW rozchodit
korektne s cestinou. Dnes jsem sice presvedcen, ze to jde, ale mezitim jsem
se naucil VIM, ktery provozuji na vsech pocitacich a jsem s nim spokojen.
Nova verze VIM 6.0 umi UTF-8.

Bohuzel se mi nepodarilo na MSW VIM presvedcit, aby psal v UTF-8., ale muze
to byt moje chyba, ze jsem na neco zapomel a nemohu prijit na co. Muze nekdo
poradit.

JInak jedine co mi na VIM na MSW chybi je korektor cestiny.

--
Tomas Kouba
mailto:tomas na neo.cz