2 servery, 2 IP a 1 domena

Pavel ŠVARC stefan.samecek na volny.cz
Středa Říjen 3 12:32:25 CEST 2001

Petr Kučera wrote:

> Diky, za radu, ale mysliste si, ze bych zde obtezoval lidi, kdybych to uz
> vic jak mesic nehledal? Neberte si to osobne ale mam pocit, ze to nikdo
> neskousel nebo nevi, protoze stejnou odpoved "hledej na netu" sem se
> dozvedel od kazdyho ze znamych co delaji do linuxu. Na netu jsem nasel asi
> 2varianty a ani jedna z nich nebezela.
no tak proč to proboha není ve všem příspěvku uvedeno ??!!
proč se neptáte jak některou z těchto variant rozchodit ??!!
jak asi mají všichni poznat že už jste někde něco hledal a zkoušel ??!!

> Pokud by se nasel nekdo, kdo by s
> tim mnel zkusenosti poslete mi, prosim, treba jen odkaz na www stranku,
> kde je jeco, nebo nejakej tip aby to fungovalo.
http://linux-ha.org nikdy sem to nezkoušel, ale jsou to natolik známé a
dlohodobě vyvýjené projekty o kterých si myslím že se používají a jsou
použitelné

Stefan