Zvukovka a wave table

Michal Krause michal na krause.cz
Středa Říjen 3 10:14:05 CEST 2001

On 02/10/2001, Petr Šobáň wrote:

> Však softwarové máš v linuxu TiMidity - hraje s každou zvukovkou.
>
> A Hardwarové prostě podle zvukovky, například moje má HW vystup dělaný
> jako MPU401 tj výstup není vyveden na konektor a data poslaná
> přehrává. Nevýhoda - je to starší kus a vzorky má v ROM paměti takže
> se nedají měnit.
> Vstup z kláves přes MPU401 funguje - ten je vyveden na konektor.

Kdyz uz jsme u techto zalezitosti, pripojim se s otazkou. Uvazuju o
propojeni klaves s pocitacem a nez si koupim MIDI kabel, zajimalo by
mne, jestli to vubec bude fungovat s kartou SoundBlaster 64 PCI (kterou
jsem koupil jeste v dobe, kdy jsem zadne klavesy nemel :). Je mi jasne,
ze prehravat MIDI nepujde, na to mi konec koncu staci TiMidity, ale
netusim ani, jestli bude mozny zaznam pomoci sequenceru. Nejsem zadny
profik, chtel bych si pouze vyzkouset zaznam, pripadne prenest nejake
povedenejsi kousky z pameti klaves do pocitace atd.

S pozdravem
                        Informace (nejenom) ze sveta Linuxu      /\/  \

Vsetci by chceli byt van Goghmi, ale odrezat si ucho ani jeden.
                                                  J. Raz ve filmu Rabaka