Zvukovka a wave table

Zdeněk Böhm zdenek.bohm na gammarus.cz
Středa Říjen 3 13:08:22 CEST 2001

> Kdyz uz jsme u techto zalezitosti, pripojim se s otazkou. Uvazuju o
> propojeni klaves s pocitacem a nez si koupim MIDI kabel, zajimalo by
> mne, jestli to vubec bude fungovat s kartou SoundBlaster 64 PCI (kterou
> jsem koupil jeste v dobe, kdy jsem zadne klavesy nemel :).

Jestli konkretne s touto kartou nevim, protoze ji nemam. Ale pokud nechcete
moc investovat do midi kabelu a rad obcas neco zbastlite, tak vezte, ze midi
kabel je naprosto jednoduche zarizeni, ktere zvladne kazdy zacatecnik.
Nedavno jsem ho (uz po nekolikate) vyrabel a za soucastky jsem v GM
electronic dal 236,- a to v tom byly navic dve baterky CR2032 do nausnic pro
mou zenu.
Pokud mate zajem poslu schema.

S pozdravem Zdenek Bohm