stare jadro v novej distribucii

Martin Sveda sejda na kn.vutbr.cz
Středa Říjen 3 11:22:32 CEST 2001

    Zdravim,
ja mel problem s jadrem 2.4 v original distribuci RH 7.1 cz.
Pocitac s timto jadrem byl extremne pomaly (nevim jestli to
zpusobuje muj hardware nebo ipchains). Na prvni pokus se mi
sice nepodarilo zkompilovat moduly ale bez ipchains to celkem
jelo. Nicmene jednodussi bylo zkopirovani jadra z RH 6.2
a zadny problem nebyl.

Nicmene by me zajimalo co to znamena
> clovek ocekaval. Z poslednich hlasek od lidi, pouzivajici > 2.4.10 je to
> tak, ze vetsina "feels happy with this kernel".

Ja se citil s 2.4 unhappy. Nesetkal se nekdo s podobnym problemem?
CPU mam 233mmx, 64mb ram, deska s chipsetem VX-II Pro.

----
                                         Martin Sveda

		      email:        sejda na kn.vutbr.cz
		             martin.sveda na kn.vutbr.cz