stare jadro v novej distribucii

Kasparek Tomas xkaspa06 na stud.fee.vutbr.cz
Středa Říjen 3 11:28:49 CEST 2001

On Wed, 3 Oct 2001, Martin Sveda wrote:

> Nicmene by me zajimalo co to znamena

Mohu potvrdit, ze v lkml a i dle changelogu je 2.4.10 opravdu lepsi nez
jeji predchudci (<= 2.4.9). Bohuzel ja sam to nemohu dost dobre potvrdit.

Po upgrade na 2.4.10 se objevily obcasne problemy v NVdriver (1251)
(souvisi pravdepodobne se zmenou v casovani, kteda se dostala do 10) a
dale po upgradu gcc na 3.0.1 se to nejak sype cely (vetsinou oops s
invalid pointer dereference). Tim ale nechci nikoho odrazovat, jen budu muset
upgradnou jeste nejake balisky (jako binutils a podobne) (mozna i XFree z
4.0.1 na 4.0.3)

Doporucuji 2.4.10 alespon vyzkouset (pripadne s VM patchi od AA a nebo s
preemtive patchi od ?? (skleroza:))

--

	Tomas Kasparek (sioux, xkaspa06)
 	 Tomas.Kasparek na seznam.cz