Zvukovka a wave table

Michal Měšťan mestan na zce.cz
Středa Říjen 3 12:52:47 CEST 2001

Dobrý den

Zdeněk Böhm wrote:

> no, a proto se tu ptam. Kterou zvukovku konkretne. Informace o moznosti
> prehravat v Linuxu pres hw wave table jsou jaksi mimo oblast zajmu. I na

   > hardware.penguin.cz na to vsichni kaslou. Clovek se tam docte neco jako

> "bezva, jede to" a kdyz to vyzkousi, tak zjisti, ze autor prispevku si
> nejspis pustil najakou hru, ono to strilelo, tak byl spokojen a napsal, ze
> zvukovka je podporovana. Zrovna tak dokumentace k OSS i ALSA stoji po teto
> strance za prd. Konkretne ALSA je takova ostuda, ze maji na strankach
> vyvesenej seznam karet a podporovanych funkci, kterej je nekolik <B>let</B>
> [...]

Nevím, jestli se teď zase dělají jednosměrný MPU401. Mám SB16 (nemá wave table)
a hraje i náhrává z kláves (SW sequencer Jazz). Je potřeba krom driveru v linuxu
(požívám OSS), taky nastavit kanály pro příjem a vysílání na klávesách (teda
které kanály mají ty varhany hrát). Z kabel z kraty se rozbočuje na dva diny
MIDI IN a MIDI OUT, chci oboje, musim oba vrazit do kláves mám dojem že křížem
IN do OUT... a jede to.

Michal
--
    ^(w)^.

mailto:Wohnivec na iol.cz
P. S. doporucuji odpovidat sem, jinak se muze stat, ze reakce na majlik bude
nekdy az tydny...