Prevod dat Pegasus Mail - Mutt

Ing. Vlastimil Pospichal vpospichal na centrum.cz
Středa Říjen 3 11:50:37 CEST 2001

Zdravim vsechny cleny konference,

prevadim si aplikace z Windows do Linuxu a mam pred sebou jeden
problem: Mam pomerne dost zprav prijatych programem Pegasus Mail
ver.3.12 a chci data prevest do Linuxu, konkretne do Muttu. Je toho asi
600MB, takze o rucnim prevodu nemuze byt rec. Resil uz nekdo tento
problem, popr. byl by nejaky skript pro automaticky prevod?

Pokud ne, nezbyde mi, nez si ho napsat sam. Nechce se mi vsak
vynalezat kolo. V archivu jsem nic nenasel, mozna jsem jen spatne
hledal.

S pozdravem

Ing. Vlastimil Pospichal
mailto:vpospichal na centrum.cz
http://www.hoteldrnholec.cz
http://pospichal.hyperlink.cz

Proc kupovat MS Windows, kdyz existuji skutecne operacni systemy?