Automaticke zavadeni modulu po spusteni

Zdeněk Böhm zdenek.bohm na gammarus.cz
Středa Říjen 3 10:19:42 CEST 2001

> a ten opravdu v /lib/modules/... nemam. Ale utvrzuje me to v tom, ze
ackoliv
> mam v /etc/modules uvedeno: alias char-major-14-1 opl3, tak system na to
> kasle a pri pokusu o pouziti /dev/sequencer (kterezto zarizeni ma major
> cislo 14 a minor 1) se snazi natahnout jakysi modul synth0. BTW, kde se da
> zjistit jaky modul je default prirazen ke konkretnimu zarizeni.
Modprobe -c
> vysype jakysi seznam, ale tam se (konkretne v mem pripade) o synth0 nic
> nehovori.

Jeste k tomu doplnim, at je v tom vic zmatek. Nasledujici informace je z
http://www.se.opensound.com/pguide/intro.html:
---------------
/dev/sndstat
This device file is just for diagnostic purposes. Use cat /dev/sndstat to
print some useful information about the driver configuration. This device
will print out all the ports and devices detected by the OSS driver.
tak jsem provedl cat /dev/sndstat a ono mi to nahlasilo, ze takove zarizeni
neexistuje. V /dev zarizeni sndstat mam. Chce to snad nejaky ovladac?
Uz z toho zacinam mit celkem slusne bordel v repe (jak by se reklo po
brnensku).

S pozdravem Zdenek Bohm